Yelizinannesi Selma659- biz doktora gitmedik ve 6. ayda geçmişti yanlış hatırlamıyorsam şuan bir yaşında
Asilmom_ Ea_annesi evet gittik baktı nöroloji ve bir sorun görmedi acıkmış hala bıngıldak ve sütürlar kafa cevresı büyüdükçe kapanır ama suan normal dedi bir ultrason tomografi falan gerek görmedi