Siz bir ameliyat olacağınız zaman eve mi doktor çağıyorsunuz ? Çocuğunuzu neden riske atıyorsunuz ki ülkede hastane mi kalmadı ? Devlet 1 yaş altını kabul etmiyorsa bekleyin madem, beklemek istemiyorum diyorsanız da mecbur karşılayacaksınız özelin parasını ki hastane ortamında karşılansın her şey. Evde bir komplikasyon gelişirse ne yapacaksınız ? Gelen kişi doktor mu ?