Hanımlar sabah saat 9’da bebeğimle yatakta keyif yaparken kapımız çaldı ama öyle böyle değil alacaklı gibi vuruyorlardı kapıya aşağı inene kadar birde baktım alt komşum. Bebeği kucağında. Çocuk nefes almıyor. Bileklerim de hal kalmadı zaten o an.
Ama nöbet geçiriyor bebek. Havale olduğunu anlar anlamaz zaten uygulamaları teker teker yerine getirdim. Ama o bebeğin kısa zamanda da olsa nefes alamaması beni kahretti ya. Şu an oğlumu bırakıp işe gidemiyorum korkudan. Allah kimseyi evladı ile sınamasın ya