Tugcedgn
Tugcedgn atıp tutmak kolay diyebilirsiniz lakin ilk 3 yıl sıfır ekran , benim bebiş de tv izlemeye çalışıyo kapatıyorum gittiğim yerde , ben bunu abimin eşine anlatamıyorum teknoloji çağındayız diyor ve 6 aylık bebegine rahat rahat ekran izletiyor.. 🤷♀️ lütfen uzak tutun , tabiki çok zor ama bebeğinizin beyin gelişimi için şart. Tabiki tercih sizin 🙏