Merhaba 15 aylık bebeğim bu zamana kadar öyle gece uyandığını falan çok bilmem ama 2-3 haftadır saat 12-1 arası yada tam 4 de mırıldanmaya başlıyor yanına gidiyoruz ağlaması yükseliyor ve çığlık çığlığa ağlıyo sakinleştiremiyoroz böyle bi durum yaşayan varmı yardımcı olabilecek biri 🙏🏽