Monarosa-06 Tecrübeli anneler bebeğim usuttu sanırım antibiyotik verdi 3 gün snra etkisini gösterirmis öksürme var uyurken inliyor soğuk algınlığı şurubu yazmadilar ne yapabilirim ne rahatlatır bebeğimi😪
Merveozerr96 Monarosa-06 canım aktarlarda günlük sakızı var onu al tavada ısıt ağır bir koku çıkacak bu esnada üzerine pamuğu koy ki o dumanlar pamuğa sinsin sonra biraz ilidiktan sonra bebeğinin göğsüne koy geceden sabaha kadar dursun çok iyi geliyor
yaseminkul5 Monarosa-06 benim oğlumda gripti antibiyotik kullandık 1 hafta onun haricinde ılık duş aldırdım ve burnunu temizledim sürekli agrısı çok olduğu zamanda Calpol verdim 1 çay kaşığı