Sezgin1223 ne kusuru 😍
Ek gıda konusunda hep iyi ki diyorum o yüzden seve seve yardımcı olurum.
Pirinç unu almayın şekeri yükseltiyor kabız yapar kilo yapmaz yani bomboş bir un
Yulaf unu alırsınız muhallebisini pankekini yulaf unu ile yaparsınız çok faydalı 😊
İrmik için acele etmeyin benim kız 13 aylık en fazla 6-7 defa irmikli muhallebisi yemiştir oda çok zor da kalınca yapmıştım
Ben çorbaya hemen geçtim. Buharda örnegin sebzeleri hasladım. Tencereye yulaf unu zeytinyağı su sebzeleri katıp pişirdim sonra ezdim. Çok cıvık yapmadım karnı boş dolmasın diye.
Ekmek tam buğday kullandım ama 1 yaştan sonra yeni yeni kullanıyorum.
Şeker şu bu hiç söylemiyorum bile onlar hayatımızda hiö olmayacak inşallah.
Bebe bisküvisi kendim yaptım eğer yapamazsanız trendyolda organik markalar var. İçeriği temiz olsun mutlaka.
15 gün sonra günde bir kahve fincanı şekilde kefire başlayabilirsiniz. Sonra miktar artar. Kefiri düz içmezse içine elma suyu konsantresi alabilirsiniz ben bey organik markasının alıyorum kefir içine azıcık katıyorum içiyor.
1 ay sonra pankek verirsiniz yulaf unu yumurta yoğurt ceviz ezersiniz içine pişirip önüne koyarsınız
Avakado deneyin, mutlaka. Tadım yaptırın 3 gün kuralı ile ve her gün kahvaltıda yedirmeye çalışın 😊
Ek gıdada miktar ilk ay bütün gün 1 çay bardağını geçmeyecek
İkinci ay 2 çay bardağı
3.ay 3 çay bardağını şeklinde gidiyor 😌
Tarhana evinizde var mı bilmiyorum varsa evinizdeki yapabilirsiniz. Ben alerjisi var diye bi ara yoğurtsuz tarhana aldım ama sonra alerji geçti hiç tarhana almadım evdekini içiriyorum