3 aydan sonra bebeğimin rahatlaması gerekirken daha yeni böyle şeyler yaşıyoruz. Sürekli ıkınan ve ıkındığı için kusan bir bebeğim var. Bundan önce de ıkınırdı ama hiç ağlamazdı bu yüzden veya kusacak kadar sıkmazdı kendini. Sanırım şu an gazı cok ve cok huzursuz. Sürekli tekrarlıyor kaka yapsa bile rahatlama süresi çok kısa. Gece aralıksız beş saat uyuyan bebeğim döne döne maksimum 3 saat uyuyor. Üşüttü mü naptı bilmiyorum :(