Kizlar geçen gün mastit olduğumu yazmıştım bebegim memeyi reddetti çığlık kıyamet hiç emmek istemedi sagip hemen agzina verince memeyi tutuyor sadece onun disinda sagip süt veriyorum ve mama desteği yapıyorum mecburen her zaman sagmak mümkün değil mamadan dolayı sanırım 2 gündür kaka yapmadı normal mi yoksa kabızlık için ne yapabilirim bebise yardımcı olabilir misiniz