Selam kızlar doğum yapalı 5,5 ay oldu ama 2 ay sadece sütüm geldiği için sonra adetlerim 30 günde bir gelirdi ben ayın 2-3 ü gibi hasta olurdum ama Eylül 24 te oldum 30 a kadar sürdü şimdi baktım hafif karnım ağrıyor gibi bir de hafif peçete ile sildim kan geldi gibi acaba düzensizlik mi vardır bilemedim yani tekrar mı adet olcam ben 🙄🙄🙄