Annelikmaceram Doğumdan sonra yaklaşık 3. Ayda saçlarım çok dökülmeye başladı tutam tutam geliyor normal mi
_-zynp-_ Annelikmaceram benimde öyle maalesef zaten çok saçı olan biri değildim açılmalar çok fazla her yerden saç çıkıyor yıkanmak istemiyorum olduğu gibi vücudumda elimde kalıyor 🥹 eşime sıfıra vuralım diyorum istemiyor böylede aynaya bakmakta istemiyorum döküldükçede üzülüyorum 😢
Pastaneusuluislakkek Annelikmaceram ne yazık ki evet. Dayanabilirseniz 1 ay kadar sonra geçiyor. Yoksa kestirmeniz lazım göze batmasın diye
helloobitchs Annelikmaceram hamile değilken saçlarım tutam tutam dökülüyordu hamile kaldım saçlarım artık dökülmemeye başladı çok sevinmiştim şimdi doğurdum yine tutam tutam dökülüyor 🥲
-Sare32- Annelikmaceram bebek olmadan önce de vardı önemli değildi ama şimdi bebekle hareketli artık sürekli saç temizliyorum evde ama sebebini bilmiyorum bukadar çok dökülmesi
Annelikmaceram -Sare32- bendede vardı ama bu kadar değil şuan çok fazla korkuyorum acaba bir hastalık falan mı
poyrazssmomms Benimde aşırı dökülüyordu emzirme döneminde normal ama çok can sıkıyor https://ty.gl/36ay8ma4gz kullandım bn bi kac deda kullanınca normale döndü hatta uzamayan bebek saçlarımda uzadı tavsiye ederim
_-zynp-_ Annelikmaceram baya açıldı benim yenisi çıkar umudundayım bilmiyorum bende inşallh çıkar 🫣kızım 4,5 aylık bakalım ne zaman duracak dökülme
Annelikmaceram Pastaneusuluislakkek dökülmeye başlamadan saçımı kestirdim duş falan kısa süraün vaktimi almadın diye ama ona tağmen yerler saç yerleri geçtim kel kalıcam yada başka bir problem mi var diye korktum
Femme1 Annelikmaceram bende de 3 aydan sonra basladi tutam tutam heryer sac oluyor ayın 17 sinde aşımiz var gidince kan vericem değerlerime bakilsin diye
Atlasmiran 4 ay önce doğum yaptım şimdi saçlarım dokuluyo aşırı derecede aralar hep boşaldı yatak halılar her yer saç gına geldi vallahi doktora gittim magnezyum demir ve kan değerlerim düşük çıktı ilaçlara başladım sanki hafif bı kesinti var
designermoms Annelikmaceram benim de 3. Aydan beri saçlarım dökülüyor ama öyle böyle değil her duşta kafamın yarısı banyoda kalıyordu araştırdım vitamin eksikliğinden olabiliyormuş Sağlık ocağına gittim tahlil verdim D ve demir eksikliği çıktı doktor onlar yapabilir dedi vitamine başladık bir de serumla şampuan aldım daha kullanamadım inşallah işe yarar İsterseniz bir tahlil verin baksın aile hekiminiz
Annelikmaceram designermoms hamilelik sürecinde ve sonradında decavit ve gyno ferro sanol kullanın dediler ben devam etmedim siz ettiniz mi . Tahlil verdikten sonra hangi ilavı verdiler size