Nutella_m
Nutella_m
Milia tarzi sivilcelenmeler kizimda ek gida donemine kadar vardi 1 yas bitene kadar ara ara cikar kaybolurdu sonra hic olmadi. Doktor alerjen bebek olabilir dedi cildi atopikmis. derisi hep kuruydu bepanthol sensiderm kullandik. 1 yas sonrasi duzene girdi ama 3 yasinda cildi hala tek renk degil hafif kilcalli mevsim gecislerinde hep hasta olur gidaya degil ama mevsim gecislerine alerjimiz var. test yaptirmadik alerset surupla idare ediyoruz o donemlerde. Kisa girerken ve yaza girerken hep ayni. Mukuslu kaka Bizde de olurdu kaka sonucu temiz gelirdi. Dis cikarma 4 ayken basladi salya uretimi kakada mukus yapiyo dis cikariyosa sebep bu olabilir. Probiyotiklerde etkili oluyor. Ek gida ile yogurt hayatimiza girince bagirsak duzene girdi. Bu arada kakanin sari olmasi normal formul sut/anne sutu kaka rengi sari olur zaten.