Sevim3202 büyük dediğinizde aslında daha bebek sayılır. 2 yaş inatlaşma ve kıskanma dönemi. Şuan ne derseniz tersini yapacak. Ve daha 15 gün olmuş onun kabullenmesi ve bu süreci iyi idare etmek istiyorsanız sakın kızıp bağırmayın. Şu dönem bebekten çok onunla vakit geçirin, ona sarılıp bol bol öpün, evde yanınızda kalanlardan rica edin bebeği emzirmek dışında kucağınıza onun yanında almamaya çalışın. Sonra beraber alıp beraber sevin, böyle yaparsan canı acıyabilir, bak o konuşamıyor, derdini anlatamaz, birde sen büyüksün demeyin, şuan o da 2 yaş sendromunda o yüzden sizi duymaz dinlemez, sakin kalmaya çalışacaksınız.