Kızlar artık çoğunuz gbi bende bitik durumdayım. Oğlum doğduğundan beri aşırı gazlı bir bebek olduğu için, anneannesi ve ben hep kucağımda sallamak zorunda kaldık ve haliyle alıştı. Uzmanlar alışmaz derdi, anneyi istiyorlar vs diye uyduk ama yanlış yaptık bence.. 3 ay sonunda biraz daha büyüdüğünde yatağına alıştırmaya çalıştım, ama asla uyumadı o zamanın psikolojisi ile bende az da olsa uyumak istiyordum ve ayağımda sallamaya başlamıştım çünkü artık kollarım kopuyordu. Bebeğim aşırı temas bağımlısı bir bebek, sevilmeyi kucakta olmayı çok çok sevdi hala da seviyor. Birtane hamak almıştım birde, ana kucağıda var otomatik hiç birinde sallanıp uykuya geçemedi, çok nadiren hamak ta salllıyorum ve az da olsa uyuyor. Artık çook yoruldum gözünden uyku aksada asla yatağına koyduğum da uyumuyor, ayağımda sallamaya razıyım ama uykuya diretiyor son zamanlarda en az 40 dk sallıyorum. Artık yatağına koyup ağlasın diyorum, çünkü yalandan ağlıyor ve cırlıyor peşine öksürüyor edepsizliğinden 🤣 Kızlar akıl verin bu çocuğu bir kaç gün ağlatmam fayda edecek mi? inanın 10 dk beklediğim oldu yalandan ağlamalarını ama pes etmiyor gözleri yarı açık ağlıyor hatta illa ki sallanmak istiyor 😅😅😅