yasemin_tuna bak onu bende farkettim kafaya takınca yada saatli emzirince strese giriyorsun o gün sütün daha az oluyormuş gibi oluyor,,, Ayy yeter takmıyorum artık napiyim yaa süt olmazsa mama alırım niye bu kadar kafaya takıyorum ki dedim yani olacağına bıraktım…Allah bu evladı bize verdiyse onu doyuracak iki göğüste de sütü vermiştir… Biz yediklerimize dikkat edelim yeter..