hakansedanur born23 Merhaba bizde de aynı sorun vardı 1 aydan fazla sürdü doktorumuz göz kanalının tıklandığını söyledi tek gözündeydi bizimde doktormz göz Pınarına doğru bastırdı o gün iltihp gibi aktı açıldı sanırım o günden beri çapak yok
born23 hakansedanur bizim de sanırım o tıkanıklığı açacaklar durum onu gösteriyor inşallah gerek kalmaz 🙄