Merhaba herkese ameliyattan sonra ağrı kesici yapacak hemşire ‘bacaginizdan vurayım nasıl olsa hissetmezsiniz’ deyip vurdu.Eve geldim ama hala günlerdir tam ignenin vurulduğu yerde bı ağrı var özellikle uykusuz ve yorgun zamanlarda kendini daha çok belli ediyo böyle bişey
yaşayan oldu mu ne yaptınız ? Tskler