Kizlar benim adetim gunu gunune olue bu ay 4 gun geciktim test yaptim tek cizgi cikti buraya kadar sorun yok dun öğlen regl oldum fakat dunden beri sadece avuc ici kadar kanamam oldu ve kahverengi suan hiç kanamam yok peceteye dahi gelmiyor sizce neden olabilir cok agri çekiyorum ama tamamen sökülemiyorum test de yaptim?