Hatun23 Merhaba kızlar benim doktorum bizde sürekli mama reddi olduğu için sürekli mama değiştir dedi. Ben hipp kullandım ama kabız yapıyordu kızımı. Sma da aşırı ishal yaptı. Bebelacı da sevmedi. Töpferi duydum kullananlar var mı ?