Bana da hemşire 9. Ayda kızamık aşısı eklendi dedi.Çok fazla kızamık vakası görülmeye başlandığı için daha önceden var olan ama sonradan kaldırdıkları kızamık aşısı 9. Ayda tekrar yapılacakmış artık.Doktorunuza danışın dedi.Ben daha kontrole gitmedim.SiZlerde sorun isterseniz doktorunuza.