MEmerve ben de 8 aylık hamileyken doktorum gittiği için başka doktora geçiş yaptım . Ki belki de o zamanın duygusallığıyla üzülüyordum , şimdi kime gitsem 1 ay kalmış , doğru düzgün ilgilenmez, dinlemez bir de sezaryen istiyordum vs ama çok şükür hiç de öyle sandığım gibi olmadığı için aslında böyle bir şey yapma ihtiyacı duymuş olduk .