ayseavan70 Kızlar elim de mochi marka süt sagim makinesi var 2-3 defa anca kullandım elimde başka marka pompa vardı ihtiyaç duymadım uygun fiyata vermek istiyorum .!https://imgyukle.com/i/ykrzZo