Öncelikle konu çok HASSAS ! Duyar kasacak olan okumasın…
Dün gece bebeğimi yatırdıktan sonra salonda telefon elinde eşimi ağlarken gördüm. Ne oldu falan yaptım telefonunu uzattı.
Wp grubuna düşen bi ihbar yazısını okudum,
Xxxx Il’inde 36 gün önce doğum yapan kadin sabaha karsi bebeğinin nefes almadığını fark edip ambulans ile acile gidiyor. Bebek zaten ambulansın geldiğinde. Vefat etmis ama yine de hayata döndürme çabaları yolda da devam etmiş (vefat sebebi yazılmamış ani bebek ölümü olarak belirtilmiş). Buraya kadar hersey normal….
Ölüm ilanı verilip kaydı yapılan bebek cenaze işlemleri için aileye teslim edilmiş. Bebeği bana ver ben son kez tutarım diyen anne ,
Kontağı da üzerinde bulunan kendi araçlarıyla bebeği kendi evlerine götürerek,
Hem kendini hemde vefat etmis bebeği eve kitlemis. (Türkan sorayin filmi geldi burda aklıma)
Kırsal kesimde gecekondu da yaşayan kadinin camdan söyledikleri
“Benim bebeğim yaşıyor ! Göğsüm sızlıyor benim aç bu bebek. Emziricem ve uyanacak… gelmeyin gelirseniz kendimi bicaklarim” tarzında olmuş. (Bu konuşma zaten beni benden aldı 😥😥😥 sabaha kadar ikna çabaları sonuç vermemiş…
Her kapıya yeltenildiginde kendine bi bıçak darbesi vurmuş…
En son dün gece geç saatlerde bebeğin cenazesini teslim etmiş😢😢😢 bebeğin üzeri giydirilmiş banyosu yaptırılmış. Ağzında iki damla anne sütü…Allahım hala ağlıyorum sen o anneye sabır ver..
Kadinin son sözleri ;
“Emzirirsem uyanır sandım… sevdim kokladım sarıldım. Ellerimle son kez yıkadım giydirdim hazırladım… şimdi alın kuzumu” demiş.
Anneyi kliniğe götürmüşler bebeğin cenazesini babasına teslim edip gommmusler gece 😥😥😥😥😥
(Olay örnek teşkil etmesin diye bu habere yayın yasağı getirilmiş. O yüzden nerede olduğunu yazamadım)