kizlarimbenimherseyim Nisandan beri kullandığım sampuanin adını veriyorum biray da eski haline geliyor herkes burada sac dökülmesi için çare arıyor o çare bende VAOS ALTIN SAMPUAN alın deneyin asla pişman olmazsınız
Bett1 kizlarimbenimherseyim sampuandan mi bilmem ama biraz da genetik bence. Arkadaşım kullandı mesela ona rağmen döküldü. Ben de 2 doğum yaptım asla dökülmez hatta sacmarim çok fazla sevmiyorum o yüzden çok kalın duruyor. Bazen örmek falan istiyorum ikiye bölüp kol kalınlığında hiç hoş değil. At kuyruğu yapsam bı suru kısa kestirsen hoş durmuyor ara makas yapsan sonradan çıkarken rahatsız ediyor. Ortası yok heralde saç konusunun 😂
Kivitonunannesi kizlarimbenimherseyim gerçekten iyi mi ben de sizin yorumdan sonra aldım saçım zaten az su an bir dokulmem yok bebeğim 2 ay 11 günlük vitaminlerini kullanıyorum zaten dökülecek diye ödüm kopuyor
kizlarimbenimherseyim Bett1 belkide çok kullanmamistir iki günde bir uyguladım aşırı dökülüyor du doğumdan sonra sonra eski haline geldi her yer saçtı şimdi eser kalmadı
kizlarimbenimherseyim Kivitonunannesi evet ben halen kullaniyorum 2 günde bir ay boyunca kullandım çok dokuluyordu şimdi azaldı tarakta cok oluyordu şimdi az cikiyor bisey diyeyim kullanıp bırakma bir ay da anca etki ediyor 2 günde bir uyguladim ben
unlusura Kivitonunannesi vitamin ne kullanıyorsunuz hamileyken verilen vitaminleri mi (decavit , magnezyum gibi mi)
Kivitonunannesi kizlarimbenimherseyim 2tane aldım birer litrelik umarım sıkıntı olmaz dedim dökülme olmadan kullanmaya başlayayim da önlem olsun
kizlarimbenimherseyim Kivitonunannesi siz nereden aldınız trendyol da bakiyordum bi ara yoktu bi daha da bakmadim
Kivitonunannesi kizlarimbenimherseyim Trendyolda var şu an hatta kampanya var ikincisi 1 TL kampanyası iki tane aldım https://ty.gl/s3ks599aue linki
Kivitonunannesi unlusura hamilelik sonrası için İ mom latte var onu kullanıyorum,d vitamini damla,ferrum kullanıyorum.