canparem11 Kızlar Günaydın bebişim 33 haftalık hemen hemen 2 günde bir veya her gün onu hıçkırık tutuyor karnımda hissediyorum kalp atışı gibi yarım saate yakın sürmekte neden olur bu böyle oldukça çok telaşlanıyorum 🥺
Yesillimon canparem11 Benim kızımda sürekli hickirirdi sabah ve gece olmak üzere 😅şimdi doğdu 4 buçuk aylık oldu hala hickiriyor 😁endişe edicek bi durum yok cnm 🫠
Yagmur_24 canparem11 ilk bebek mi? Bundan daha normal ne var canım bebeğin midesi de gelişiyor lütfen bunu düşünme
hurmakusi canparem11 benm kizikda surekli gunde bazen 2 kere olurdu okdr uzun surerdiki pit pit vururdu resmen dr hic sorun degil hickirmasi iyi birsey demişti midesi gelisiyo kendisi buyuyo saglikli birsey demisti
canparem11 Yesillimon bende korktum neden normal hareket yerine bu şekilde diye dikkat edince hıckırık mı acaba dedim ilk gebeliğim bilmiyorum ama kalp atışı gibi olunca ona benzettim doğruymuş meğer
canparem11 Yagmur_24 evet canım ilk gebeliğim bu haftaya kadar herhangi birşey olmayınca kimse de yok etrafımda tecrübeli o yüzden korktum😟
Yagmur_24 canparem11 ayyy hiç korkma bunlar güzel şeyler az kalmış sağlıkla kucağınıza alın adı ne olacak hayırlısı ile🌺
1aysekaplannnn canparem11 ay sen öyle deyince bı hamileliğim aklıma geldi benimde çok olurdu şimdi kızım 9 aylık birdaha çocuk yapmayı düşünmüyorum en çok ama hamileligimi ozlucem sanırım 😊👋