zulalllll Merhaba güzel anneler😍 doğum sonrası kiloları nasıl verdiniz yada nasıl vermeyi planlıyorsunuz. Birbirimizi motive edelim başlayalım mı. 📌📌 aralıklı oruç hakkında neler düşünüyorsunuz güzel anneler 😍
Azragunes zulalllll emziriyorsanız aralıklı oruca başlamayın bence. Kilolar zamanla gidiyor önemli olan bebeğinizin bol anne sütü alması. Kızım 6 aylık ve ben daha 5 aylıkken hamile kaldığım kilonun altına düştüm. Hiöbirşey de yapmadım zamanla gidiyor
selinismail1 zulalllll kendi kendine gittiği yere kadar gidiyor sonra kalıyor bi yerde ama veremıyorsun ben 45 kılo ile hamile kaldım 65 ile doğum yaptım şuan 58 yani artık 58 den aşağa inemıyorum yemek yiyen birisi değilim günde bi öğün yirsen yirim yemezsem ilk öğünüm gece olur bazen
UcuBulunamayanBant zulalllll oglumdayken diyet yapmadim acikcasi sadece ekmek ve abur cuburu kestim onun disinda herseyi karnim doyana kadar yedim kisitlamadim kendimi ama hergun duzenli spor yaptim yuruyuse ciktim cok sukur verdim simdi 2haftalik yenidogum yaptim dikislerimin dusmesini bekliyorum bundada o sekilde duzenli spor yaparak vermeyi düşünüyorum
Umisko Ben lohusa birimine kadar tüm kilomu vermiştim ama 3. Aydan sonra bir iştahım açıldı Allah ın her şeyi yemek istiyorum . Bir süredir tartılmıyorım ama çok aldım hissediyorum . Emziren annelere destek veren bir diyetisyenle görüşeceğim sanırım