Arkadaşlar hamilelikten beri genital bölgemde aşırı bir koku var. Ama yanma ağrı yok sadece arada kaşıntı oluyor nadir. Hamilelikten sonra biter diye düşündüm ama bitmedi maalesef. Doktorum bikadın diye bi fitil verdi ama bi işe yaramadı. Tekrar doktora para bayılmak istemiyorum önereceğiniz bir ilaç var mı? Yalnız emziriyorum ona göre önerebilirsniz 🙏