Ela3424 aynen aç bu çocuk diye diye olan süt azıcık kaldı mamaya başladık. Ama siz daha çok yolun başındasınız size tavsiyem emzirme hk bi ebe hemşireyle falan görüşn bebek emiyorsa sütünüz geri gelebilir.
Onun haricinde mama konusuna gelirsek sütünüz olmasa bile saat başı emzirmeye çalışın (acıkıp ağlamasını beklemeyin) .3saatte 1 de mama verin ama mamayıda fazla hazırlayın doyduğunda zaten diliyle iter doktorumda öyle demişti mesela o aylarda ben 90 hazırlıyordum ama 60 içiyordu hep her bebek farklı oluyo