23 aylık oğlum cuma gününden beri emzirmiyorum ama o günden sonrada gece ağlıyarak uyanıyor zor sakinleşiyor babasına gitmiyor uyumasi gec oluyor ve her gece aynı şeyleri yaşıyorum uyuyor diyorum bırakıyorum ama 10 dk sonra aynı şey nerede yanlış yapıyorum ne zaman a kadar böyle devam edicek bilmiyorum varmi bi fikriniz öneriniz