iyi geceler herkese
bugün bu tanıyı aldık ve dr aptamil pregomin syneo baslattı normalde sma comfort içiyor bebeğim 2.5 aylık. mamayı yedıkten yarım saat kadar sonra kusmaya basladı morardı yaklasık 25 snnefes almadı çok korktum mama diğer mamalara göre hem kötü tadlı hemde katı kıvamlıydı var mı bu durumu yaşayan,, bebelac gold aldım yine mukuslu dışkı yaprsa baska alerji maması vericem dedi. çok korkuyorum 😓