Gün ve gün arttığını gördüm ben ilk benegimdeydi şuan 2. Emiyor ne emiyor az mı çok mu bilmiyorum sagmiyorum da 😂 ilk kızım da sezeryan sonra ilk 72 saat süt gelmesi zaten beklenmez bol bol emzirilirki beyine uyarı gitsin süt salgilansin doğal süreç bu ancak benim sütüm 6 gün hiç gelmedi. İlk sagimlarim boştu 7. Gün 10 CC ile başladık sonra ben besmenmeme ve su içmeye çok dikkat ettim her göğüs için 30 dk sağım yaptım sonraki günlerde 60 70 çıkmaya başladı. 14 gün olduğunda da artık göğüsümden sağım olmasada süt akiyordu . Süt getirme aşaması 7 gün sürdü 😂 sonrasında da hep güzel çıkıyordu bu şekilde yani beslenmeniz çok önemli kaç dk sağım yapıyorsunuz bebek emiyor da mı yapıyorsunuz emmiyor biberonla mi veriyorsunuz bunları bilmeden hah 3 gün de artar demek pek mümkün değil 🤭