Seyyahyolcu Bebeginde olanlar nasil basladi,nsil devam etti. Nasil onlem alıyorsunuz. Ozellikle soğuk memlekette yaşayanlar bebeğinizi neyle yatiriyorsunuz. Yorganı geçirilen alerji kılıfı filan var mis bi bilginiz var mi?
Deletedmom277 Seyyahyolcu Yünlü hiçbir şey yok evimizde hepsi çöpte. Halıları kaldırıp depoya indirdim. Her şeyi %100 pamuk. Üstünü örttüğüm örtü %100 pamuk. Pamuk yorganlar da var onları da tercih edebilirsiniz. her gün odasını 20 dk havalandırıyorum. Her gün yerleri sirkeli suyla siliyorum ablam küçükken astım alerjiymiş. Annem bunları yaparak ablamı hastalığından 1 senede kurtarmış. Şu an sadece ilkbaharda hapşırması var o kadar.
Seyyahyolcu Deletedmom277 ne zaman başladı belirtileri peki. Neyle başladı neyle devam etti belirtileri. Test falan yapildi mi
Deletedmom277 Seyyahyolcu kızımın gıda alerjisi de var zaten. ev akarı testi yapmadı doktor 2 yaştan sonra yapacak ama bariz belli. Kaşındırıyor egzama oluyor kolları vs