Kanguruya 3. Ayın başında mı yoksa sonunda mı başlanmalı benim kızım 65 günlük oldu başlamalı mıyım acaba birde Instagram da bir doktorun videosunda 3.ayın sonunda bebeği destekli oturtulmaya başlayın diyordu ne kadar doğru erken mi olur acaba ilk çocuğum pek bilmiyorum