ayseazra Kızım idrar yolu enfeksiyonu ilaç kullanıyoruz 2 gündür ama hala çok iştahsız mamasını bile içmiyor sadece su ile besleniyor resmen eski haline geri döner mi ne yapmam lazım içim içimi yiyo aç aç uyuyo
Deletedmom113 ayseazra daha dur cnm 2 gündür ilaç veriyorsun ilaç verildiği gibi etmişim göstermez ki 3.4 gun ver o toparlanır
Tazeannecik ayseazra biz bi kurtulamadık su enfeksiyondan 5 ay oldu tekrarlıyor🤦♀️en zoru da tahlil vermek. Suan yine uğrasıyorum sabahtan beri temizlenmiş mi diye idarr vermemiz gerekiyor olmuyor Bi türlü. İştahı da sürkeli tekrarladığı için tam düzelmedi hala. Ama kurtulsak düzelir inşallah