Zeliff maşAllah çok güzel çok teşekkür ederim cevabınız için, benim 3.5 yaşında oğlum dışında bir de afacan mı afacan 2 yaşındaki yaramaz olduğu için işim çok zorlaşıyo. Her gün en az 2-3 saat bende parka indiriyorum sevdiği arkadaşları var onlarla oynuyolar koşuyolar. Boyama yaptırmak mesela hiç hoşuma gitmiyo aslında oğlum da çok sevmiyo hemen sıkılıyo yapboz da bulamayınca kızıyo bırakıyo hamurla da oynuyolar kardeşiyle oturup masada bişeyler yapmaya çalışıyolar. Benim eksikliğim onlarla oturup oyuncaklarıyla oynatmamak sanırım onun dışında gün içinde evde ben de bir çok şeyi oyuna dönüştürmeye çalışıyorum ama anlattıklarınızda sonra daha farklı fikirler geldi aklıma çok teşekkür ederim ☺️