Merhabalar 6 aylık ücretsiz izindeyim iş yerimden arayan soran yok 2 cocugum var ve aılem yanımda yok izmirde tek başına kaldım diğer oğlum anaokuluna gidiyor hergun ben getirip götürüyorum sorum şu 6 aylık izin bittikten sonra izin süresini nasıl uzatabılırım yada iş yerimden hiç memnun değilim beni çıkarmalarını istiyorum bi yakınıma danıştım 2 sene doğum izni var iş yerine uzatma talebı gonder onlar reddedip fesih yapacaklar dedi bılgınız varmı yada tecrubelı olanınız ?