Emzirmeyi bırakmak çoğu anne ve bebek icin cok zor bir sürec ben bu surecte denedigim yontemi paylasmak istedim mucize gibiydi umarım deneyeceklere faydali olur öncelikle bebegi buna hazirlamak gerekiyo sütün artik bittigi azaldigi tarzinda konusmalar ile sonra cok inanarak yaptigim bir sey de cuma gunu yasin suresi ve burç suresini okumak ve o hafta sadece gece emzirmek diger hafta cuma da ayni dualari okuyup yarabbi bugune kadar beni riskine vasıl eyledin bundan sonra da vasıl eyle demek ve tamamen kesmek insallah deneyeceklere faydası olur sureleri türkçesinden de okuyabilirsiniz.