mebus birsey sorucam bnm bebegimin ateşi hiç olmaz bugün ilk defa 38i gördük parol verdim çay kaşığıyla ama 36.6 37 falan daha fazla inmedi bilginiz varmi bnde bilrmiyorum hiç yasamadim
mebus fa_sena_y kulağın da kızarıklık vardı 2 hafta once içti bugün ateşlenen gbi oldu iste 36.6 37 arası atesi
KaynanaYiyen mebus doktora götürün. Salgın var ve çok kötü. Kızım 4 gün 40 derece ateş düşmedi. İhmale gelmez.