Öncelikle geçmiş olsun yaklaşık 10 gündür geçmeyen bir hastalığa yakalandım grip oldum ve burnum sürekli tıkalı emziriyorum bebeğimi ne kadar korumaya çalıştıysam da yetersiz kaldı ve ona da bulaştı parol içebilirsin dedi doktor ama hiç bir faydasını görmedim ıhlamur nane limon be bitki çayları daha iyi geliyor canım