bebitonunannesi_ sizin paranızın bereketi var da, memleketin parasının kıymeti yok ! Ben bir zamanlar bir yatırımcıdan dinlemiştim, eğer ki birikim yapacaksanız kalanla değil, ilk anda yatan ile yapın, sonra eksiye düşerseniz düşün, zaten düşüyorsunuz demişti. Ben de bir dönem, o zamanlar maaşım fena da değildi ama harcıyoruk da, maaş yatar yatmaz gidip Euro falan alırdım, malanla devam ederdim, kısa zamanda öyle öyle epey biriltiedim. Tabii o zamanlar döviz-tl pergeli bu kadar geniş değildi ama mesela sadece 50 Euro alırdım maaş yattığı gün. Olan da asla dokunmadım.