Merhabalar,
10 aylık bebeğim sürekli hasta oluyor. 2 aydır kesintisiz olarak hasta oldu. İlk başta grip oldu. 1 ay geçmedi. Uykusuzluk, burun akıntısı ve tıkanıklık derken o geçti. Sonra kusma ve ishal salgınına yakalandı. Sonra o da geçti. Şimdi 2 gündür yine huzursuz. Sanırım boğazı ağrıyor. Bende de var çünkü… emen bir bebeğin bu kadar sık hasta olması normal mi? Artık canım çıktı 2 aydır uykusuzum. Neden bağışıklığı bu kadar düşük sizce? Bana bir fikir verin lütfen arkadaşlar. Sürekli dışarda, pis yerlerde gezen insanlar da değiliz. Görüştüğümüz kişiler belli hep. Neden oluyor anlamıyorum 😞