Tam 10 aylikken ben de düşürdüm 1 kere ama kimse bilmiyor. Yatakta oynuyorduk bi anda kendini atti elimi attim bacağından tutmak için ama tutamadım. Alnı biraz kizardi hafif şişti buz falan koydum. Gün boyu takip ettim, 2 3 saat uyutmadim. Bir sorun olmadı çok şükür