Sağlık ocağında kan ve idrar testi yapıldı her ihtimal için ,sonuç negatif 1 hafta ilişki yok sonra tekrar kan verip sonucun çıktığı gün iğne olucam. Aynı zaman da 13 ü cuma günü kadın doğuma randevum var sprial de düşünür gibiyim korunma yöntemleri araştırıyorum. Siz hangisini yaptırdınız ? İğne vurunduktan sonra ağrı uyuşukluk yan etki vs oluyor mu ?