Ben bir şey sormak istiyorumm cok gazlı bir bebek olduğumuz için doktorumuz her sabah 1 çay kaşığı zeytinyağı vermemi önerdi onunla birlikte tuvaletini daha rahat yapmaya başladı bugün biraz tuvaletini yaparken çok zorlandı bende o haline dayanamayıp yarım çay kaşığı daha zeytinyağı verdim bi zararı olur mu sizce