İyi geceler. 13 aylık bebegimde diyabet şüpheleniyorum. Ağzında aseton kokusu gibi bir koku var hafif ve araştırmalarım sonucu diyabet olan bebeklerde bu olabiliyormuş. Yarın hemen randevu alıp doktora götüreceğim ama fazla canımı sıktım bu konuya daha öncesinde böyle bir şeyle karşılaşan var mı acaba merak ediyorum. Nasıl bir yol izlediniz? Sizdeki belirtiler nelerdi? Tedavisi nasıldı ? Normal hayatını etkileyecek durum mu vs ? 😞