Merhaba kızlar benim İkizlerim var 5 ay 10 günülüğüz ama 36 haftada doğdular onun için düzeltilmiş 4 ay 10 günlük oluyorlar Bir haftadır uykuya direnşyolar Normalde gündüz 3 ve 4 uyku yaparlardı bire düştü geceleri de sürekli kalkmaya başladılar geceleri de normalde en fazla 2 kere kalkarlardıt ne zaman düzelecek bu durum bu Aatak bittiğinde eski haline dönüyor mu