Zezeee99 Merhaba kızlar Deri altı implantı taktıran varmı? uzun sure taktırmış kişilerin yorumunu merak ediyorum, en güvenilir korunma yontemi o diyorlar siz ne diyorsunuz?
Tubaalprsln Zezeee99 Ben şubat ayında taktırdım taktırdığım gün ve ertesi gün kolda ağrı oldu adet düzensizliği yaptı bende 2 haftada bir adet olduğum oluyodu 6 aya kadar normal diye 6 ay bekledim düzene girmeyince doktora sordum yasmin kullan 3 ay eğer düzelmezse çıkartırız dedi 1 buçuk aydır kullanıyorm düzene girdi çok şükür çıkartmak istemiyorum çünkü
sarmaliklahana Tubaalprsln yasmin tek basına da koruyor zaten o kadar yüklü miktar para ödemeye herke yokmuş 🙄 Bende bu derim altını arastırıyorum da. Yoksa yasemin hap kullanmayı tercih ederim ama suan fiyatı cok yüksek diyorlar ona da gözüm kesmedi bakıcaz artık, 🥴
Zezeee99 Tubaalprsln evet adet duzensizliğini duymuştum. Düzene girmiş şükür,yorumun için teşekkür ederim.
Tubaalprsln sarmaliklahana Herkeste ara kanama yapmıyo ama bende yaptı düzene girsin diye kullanıyorum 3 ay kullanıcam diğer türlü düzenli olarak hap kullanamıyodum hapın fiyatıyla düşündüğün zaman daha uyguna bile geliyodu cerazetteyi kullanıyodm emzirdiğim için o da ara kanama yaptı sürekli ondan da implant taktırdım
sarmaliklahana Tubaalprsln hımmm anladım canım. Valla bende 2.bebepime hamielyim başla istemiyoruz. Nasıl etkili çözüm bulurum yolundayım 🥴🙄
Tubaalprsln sarmaliklahana bende istemiyorum doğurganız bi maşallah ondan kesine yakın çözüm bulmam gerekiyodu 😃 araştırdım implant mantıklı geldi
Tubaalprsln Coynes hastaneden hastaneye fark ediyor ben eczaneden aldım kadın doğum doktorum taktı şubat ayında 3300 e denk geldi başka yerlere de sordum 6 buçuk diyen bile oldu bi kaç yere sorun derim
Torpiktospa Çok memnunum hapla falan uğraşmıyorum hiç. Başta düzensizlik yaptı. 9.aydan sonra düzeldi. Her güzel şeyin bi kusuru vardır her şeye değer ya. 3 yıl kafan rahat en azından