Kızlar kızımı emziriyorum mama kullanmıyoruz bazen işim çıkıyor dışarı halletmem gereken yerlerde 3-4 saat sürebiliyor malum İstanbul trafiği eşim bakıyor o sıra süt sağma pompası almıştım içinden biberonda çıktı o biberonu bulaşık makinesine attım iğrenç bi koku oluştu o sebepten sanırım kokudan dolayı kızım artık biberondan içmek istemiyor geçen gün bıraktım hiç içmemiş biberondan bana gaz yapmayan akışı çok olmayan ve meme reddi yaptırmayacak biberon öneriniz var mı marka farketmiyor bende philips avretin var büyük cam olandan ama oda 6+ ay 6 ay sonrası için sanırım biberonlarla çok haşır neşir olmadığım için bu konuda pek tecrübem yok tecrübeli anneler fikir verebilir mi 🥰