canali Bebeğim 3 aylık oldu ancak doğduğundan bu yana ne bebek arabası ne normal araba da asla uyumuyor aksine ağlıyo neden olur başına gelen varsa yazabilir mi normal mi bu durum teşekkür ederim 🙏
Gldekpnci canali benımkıde öyle ama sırt üstü uyumayı sevmediği için öyle oyuzden pusete koyunca uykusu gelince ağlar dışarda orda burda zor yani
canali Fulihkn yok genel olarak çok huzursuz değil ama arabada ve bebek arabasında durmuyor kucak istiyor genelde de seslere karşı çok duyarlı ninni sevmiyor mesela sadece piş piş alıştırmaya çalışıyorum ama asla alışmıyor :)