Bebeğim 6 ay 15 günlük ek gıdaya beşinci ayda geçtim bir sorun yoktu ama birkaç gündür koyu yeşil nerdeyse siyaha yakın yapışkan gibi kakasını yapıyor birkaç gün geçer diye bekledim ama geçmiyor doktora götüreceğim ama götürmeden bilgisi olan var mı yardımcı olabilir misiniz 😔 böyle bir şey yaşadınız mı korkuyorum 😔